Nog maar 2 nachtjes! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Marloes Greef - WaarBenJij.nu Nog maar 2 nachtjes! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Marloes Greef - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 nachtjes!

Blijf op de hoogte en volg Marloes

25 April 2013 | Nederland, Eindhoven

Hola todos,

Nog maar 2 nachtjes, en dan is het zover! Na dat lange wachten eindelijk naar Buenos Aires toe, samen met Linda. Ik heb er ontzettend veel zin in!
Ik zal proberen om zoveel mogelijk foto's en verhalen hier op te zetten zodat iedereen mijn avontuur kan meemaken.

Ik hoop dat jullie kunnen genieten van mijn verhalen.

Liefs,

Marloes

  • 25 April 2013 - 11:24

    Lauri :

    Haa zusje,
    Het komt nu toch wel heeeeeel dichtbij! Ik ben erg benieuwd naar je verhalen en ook naar de foto's. Succes met de laatste voorbereidingen en met het aftellen van de laatste daagjes.

    Liefs, Lauri

  • 25 April 2013 - 11:39

    Lisa:

    Haa nichtje!

    Heel veel plezier de laatste dagen hier in Nederland, en heel veel succes en plezier in Buenos Aires!
    Geniet ervan en wij volgen hier jou verhalen op de voet!

    x

  • 25 April 2013 - 12:00

    Inge:

    Hallo zus,

    Spannend!!! Een hele fijne tijd gewenst daar en dat je er maar veel mag leren daar.
    Maar eerst morgenavond nog lekker pannenkoeken eten met de hele bubs!

    Veel succes met je koffer pakken en we volgen je zeker via deze site en skype :D!

    Liefs ons

  • 25 April 2013 - 13:03

    Mama:

    Hai dochter,

    Heel veel plezier in het verre Buenos Aires. We skypen natuurlijk want om je nou 6 hele weken niet te zien is wel erg lang voor mij. En natuurlijk blijf ik op de hoogte via deze site.

    Liefs, mama

  • 26 April 2013 - 08:11

    Helma En Jan:

    He Marloes, zo kunnen wij ook n beetje meegenieten. Goede reis en veel plezier!!
    Gr Jan en Helma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 22 April 2013
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 5999

Voorgaande reizen:

02 Februari 2014 - 03 Mei 2014

Studeren in Valencia

27 April 2013 - 09 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: